Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 11:31:36 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2511201/31374 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Betooni 
põik 20 // Suur-Sõjamäe tn 41 // 43 // 45 // Tallinn-Tapa 115-118,2 km // 
Terastee // Varivere tee 10 // Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 36 
// Ruunaoja tänav T2 // Suur-Sõjamäe põik 11 // Suur-Sõjamäe tn 7 // 
Tallinna-Rapla raudtee 60 // Tallinna-Rapla raudtee 84 // Vesse põik 17 // 
Visase tänav T3 // Visase tänav T4 // Ülemiste raudteejaam R4 (RB 
raudteetaristu I etapi 1435 kaablikanalid - RW040310, OS021042, OS025034) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada Ülemiste raudteejaamas Rail 
Baltica kaablikanalisatsiooni rajamise ehitusteatis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27307290>  (menetlus nr: 
480751), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister